  • Data: 2004-02-24 11:29:49
    Temat: Re: [Inteligo] TPSA honoruje faksy?
    Od: SebCz <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie byłoby faksu, gdyby nie wpłata :], ale w moim przypadku
    > to wiemy to tylko Inteligo i ja ;).

    No, ja też ;)

    A poważnie - wszystko zalezy od dobrej woli wspomnianej TPSA ( a ściślej
    konkretnej pracownicy/ka). A na ten temat wolałbym sie nie wypowiadać, to
    nie ta grupa.
    Od lat płacę rachunki za telefon, nie spotkała mnie jeszcze konieczność
    udowadniania, że wpłaciłem.
    Jesli przelew poszedł i nie wrócił, to doszedł :) Chyba, że pomyliłeś
    numer konta, no ale to juz wtedy Twój problem, żeby go odzyskać.

    Jak ktoś tu kiedyś mądrze powiedział - Najlepszym dowodem nadania
    pieniędzy jest ich obecnośc na koncie odbiorcy :)

    Czasami warto napisać pisemko w mocnym tonie: "Jeśli Wy macie bałagan w
    księgowaniu, to nie musi mnie to obchodzić - mój przelew poszedł (tu
    data), załączam wyciąg bankowy. Proszę do mnie więcej w tej sprawie nie
    pisać." :))

    Musiałem takie pisemko kiedyś wysłać do Banku Pocztowego (abonament RTV).
    Od tamtego czasu spokój.

    --
    ______
    Pozdrowienia