  • Data: 2003-04-14 19:00:52
    Temat: Re: [Inteligo] Zmiana oprocentowania
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tez nie pisalem o a'vista, a o zwyklym rachunku
    > rozliczeniowo-oszczednosciowym [konro osobiste] zalozonym przed wymysleniem
    > Ekstrakonta. Jeszcze jakis czas temu warunki taryfowo-procentowe byly
    > podobne jak dla ekstrakonta standard, ale KB chyba nie mogl zmysic ich
    > posiadaczy do przejscia na gorsza oferte i zaczal stosowac coraz bardziej
    > uciazliwa polityke wobec posiadaczy ROR'ow.

    W czym Ekstrakonto było gorsze od zwykłego ROR. Chyba przesadzasz.

    > Dosrowadzilo to do tego, ze
    > zlozylem wypowiedzenie [w grudniu]. Udowodnili mi, ze z uslug tak drogiego
    > banku nie warto korzystac :).
    > Maciej

    W czym Ekstrakonto jest znacznie gorsze niż RORy w innych bankach (pomijam
    tutaj oczywiście mBank). Prowadzenie rachunku 3,5-4,5/mies, cały pakiet kart (w
    tym ostatnio dwie kredytowe; nawet nie najgorsze, patrz ranking w Pulsie
    Biznesu), w bankomatach KB wypłata gotówki za darmo, oprocentowanie znośne 2,3-
    3,3 oraz przelewy za darmo w KB24. Oczywiście lepiej jest w mBanku. Jednak są
    pewne kłopoty z wpłatami i wypłatami. Przy mojej częstotliwości korzystania z
    usług bankowych nie chce mi się zmieniać banku na wirtualny. Poza tym uważam (z
    czym wielu się nie zgadza), że przyszłość nie nalezy do banków całkowicie
    wirtualnych choćby w takim sensie jak mBank. POzdrowienia Tensor1

    PS1. Nie "rajcuje" mnie np. posiadanie x kart w y bankach i tym podobne rzeczy.
    PS2. Zgadzam się z Tobą, że drogą istotnego zmniejszenia atrakcyjności starych
    RORów chcieli wymusić przejście na Ekstrakonta. Mnie jednak nie musieli
    zmuszać, bo stwierdziłem , że na przejściu zyskam (a już na pewno nie stracę