eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo a blokady na koncieRe: Inteligo a blokady na koncie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo a blokady na koncie
    Date: Tue, 9 Sep 2003 20:14:59 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 47
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <bjl5b4$3o3$1@news.onet.pl>
    References: <bjffjh$c5s$1@news.onet.pl> <6...@c...site.pl>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1063131300 3843 80.51.5.132 (9 Sep 2003 18:15:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Sep 2003 18:15:00 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:258896
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Cynarski" <k...@c...site.pl> napisał w
    wiadomości news:64187129237.20030909191802@cynarski.site.pl...

    > Faktycznie poszukałem i znalazłem. Napisz proszę, czy udało ci
    > sie wywalczyć zdjęcie blokady po wysłaniu do nich odpowiedniego
    > pisma. Ja mam jeszcze jedną taką blokade na taką sobię sumę,

    Tak. Przecież pisałem. :-)

    > którą jednak wolałbym mieć dostępną jak najszybciej. Swoją drogą
    > trochę molestowałem intelilinki o podstawę takiej blokady i żadna
    > z nich (próbowałem trzy razy) nie była w stanie wskazać mi punktu
    > w regulaminie, który by sankcjonował taką blokadę.

    Powołują sie na to, że regulamin VISA pozwala sklepowi w ciągu 30 dni
    anulować transakcję. Ale anulowali. Wysłałem faks.

    Ja im na to, że:

    Dziękuję za umożliwienie mi dostepu do własnych środków.

    Niemniej jednak jednocześnie uprzejmie proszę o:

    1.
    Przesłanie mi w/w regulaminu VISA [skoro się Państwo na niego
    powołujecie - to klient powinien mieć prawo wglądu w ten regulamin]

    2.
    Wskazanie punktu w umowie, regulaminie lub innych dokumentach
    regulujących wpółpracę klienta z bankiem, który reguluje tę kwestię
    lub pozostawia ją regulacjom VISA.

    3.
    Informacje, czy w/w regulamin VISA nakłada na bank obowiązek lub
    możliwość zablokowania środków pochodzących z takiego uznania, czy
    jedynie wspomina o _możliwości_ anulowania uznania przez sklep?
    Bo jeżeli jedynie daje możliwość anulowania transakcji uznania przez
    sklep - uważam, że zakładanie blokady NIE jest tutaj uzasadnione
    regulacjami VISA, na które się Państwo powołujecie.

    I czekam.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1