  • Data: 2003-09-09 17:20:49
    Temat: Re: Inteligo a blokady na koncie
    Od: k...@c...site.pl (Krzysztof Cynarski) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Wojciech,

    Sunday, September 7, 2003, 4:33:14 PM, napisałeś:

    > To słabo coś czytasz. Wałkowałem to i wałkuję obecnie. Pogooglaj moje posty
    > z tematem inteligo blokady, czy jakoś tak [były chyba dwa wątki]. Generalnie
    > jak się ostro sprzeciwisz - najlepiej pisemnie - to odblokują. Powołują się
    > na możliwość odwołania transakcji przez sklep i na regulamin VISA.

    Faktycznie poszukałem i znalazłem. Napisz proszę, czy udało ci
    sie wywalczyć zdjęcie blokady po wysłaniu do nich odpowiedniego
    pisma. Ja mam jeszcze jedną taką blokade na taką sobię sumę,
    którą jednak wolałbym mieć dostępną jak najszybciej. Swoją drogą
    trochę molestowałem intelilinki o podstawę takiej blokady i żadna
    z nich (próbowałem trzy razy) nie była w stanie wskazać mi punktu
    w regulaminie, który by sankcjonował taką blokadę.

    Krzysztof Cynarski
    k...@c...site.pl