eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Inteligo] - blokada srodkowRe: [Inteligo] - blokada srodkow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.g
    azeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] - blokada srodkow
    Date: Tue, 17 Feb 2004 02:46:09 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 22
    Sender: b...@p...onet.pl@62.233.196.159
    Message-ID: <c...@n...elartnet>
    References: <c0rnq0$16q$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.196.159
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1076982364 27805 62.233.196.159 (17 Feb 2004 01:46:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Feb 2004 01:46:04 GMT
    X-Hamster-Trace: localhost 1076982347 2432 10.1.83.92 (2 980 2004.02.17 01:45:47)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    User-Agent: Hamster/2.0.2.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:285815
    [ ukryj nagłówki ]

    > Wyplacalem dosc powazna kwote w bankomacie. Dzisiaj sprawdzam saldo i na
    > koncie minus, wszystko wygladalo tak, jakby wyplata z bankomatu zostala
    > naliczona dwukrotnie. Po sprawdzeniu histoprii i zablokowanych srodkow
    > okazalo sie, ze wyplata zostala zaksiegowana, ale nie zostala zdjeta
    > blokada. Moja interwencja u konsultanta (ponad 15 minut czekania na
    > zgloszenie !! ) skonczyla sie na tym, ze pani poinformowala mnie, ze takie
    > cos sie zdarza i ze blokada predzej czy pozniej zostanie zdjeta. Czy
    > zdarzylo sie wam takie sztuczne znikniecie pieniedzy z konta?

    Nieraz zdarza sie. Choc mi nigdy przy wyplatach z bankomatow. A zdarza sie
    czasem przy platnosciach "plasciakami" (Visa Electron, Maestro). Komunikat
    terminala: Brak polaczenia a srodki z konta wpadaja na blokade. A na ile
    dni... to juz chyba zalezy od banku. Ciekawi mnie czasem czemu tak sie
    dzieje skoro transakcja nie dochodzi do skutk i czemu blokada nie moze byc
    zdjeta np. w ciagu 24 godzin. Ale to juz raczej pytanie do specow...
    Przepraszam, moze nie zupelnie na ten temat ale moze ktos wie dlaczego
    (jesli chodzi o transakcje w punktach uslugowo-handlowych)...


    Pozdr,
    Leon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1