  • Data: 2004-02-22 10:35:17
    Temat: Re: Inteligo - czas otwarcia rachunku
    Od: "..:::::.." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:65ac.00000622.4037c430@newsgate.onet.pl...
> [...]

    U mnie było inaczej

    Otwarcie konta wspolnego

    4 luty wysłanie wniosku przez WWW

    4 luty po jakis 60 minutach telefon do mnie i do żony
    (w tym samym czasie) w sprawie potweirdzenia danych

    6 luty otworzyli konto

    11 luty przesyłka kurierska z umową

    12 luty rano wysyłam pierwsza kase na konto

    12 luty wieczorem pełna aktywacja konta i kart

    13 luty wypłata z banomatu bez problemów

    Pozdrawiam
    R@f@ł