    From: "EmBa" <e...@u...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo czy mbank ???
    Date: Wed, 24 Mar 2004 22:56:06 +0100
    Sender: e...@o...pl@multi.multisoft.com.pl

    Użytkownik "pleban" <a...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:c3shtp$b6l$1@korweta.task.gda.pl...
    > -Chciałbym więc otworzyć konto w banku z którego będę zadowolony.

    Hmmm. To czy będziesz zadowolony czy nie to raczej będzie kwestią czasu i
    zależeć będzie od tego czy dany rachunek spełni Twoje oczekiwania, czy
    sprosta Twoim wymaganiom, a jak wiadomo każdy z nas ma inne wymagania. Jeden
    wykonuje dużo przelewów a co za tym idzie będzie mu zależeć na darmowych
    przelewach, inny korzysta z kart więc ważnym elementem będą koszty obsługi
    kart i prowizje jak również ilość bezprowizyjnych bankomatów .... itd itp...

    > -Korzystać chcę głównie przez net, ale również płacąc kartą i ew. bankomat
    > (nie za 5 zł /operacja)
    > -Opłaty za prowadzenie niskie lub ich brak mile widziane

    Zwróć uwagę na:
    VB
    mBank
    Inteligo
    FortisBank (bezprowizyjne wypłaty z wszystkich bankomatów)
    Lukas (niskie opłaty przy średnim miesięcznm "osadzie" :-))))) na koncie nie
    mniejszym niż 5000 zł)

    A tak wogóle to najlepiej przejrzyj tabele opłat i prowizji i zobacz jak
    będziesz korzystał z konta i ile będzię Cię to kosztowało, bo np przy bardzo
    dużej liczbie przelewów np. mBank może sie okazac nieopłacalny