eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - dlaczego powolutku umieraRe: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
  • Data: 2009-06-07 20:42:20
    Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    krzysztofsf pisze:
    > Wojciech Nawara pisze:
    >
    >>
    >> No ok - ale o co chodzi? :)
    >
    > Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec
    > saldo i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty.

    a zapis "opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów
    aktywnych; przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta,
    którego średnie miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za
    poprzedni okres miesięczny było większe od 0 PLN lub któremu został
    przyznany produkt kredytowy w ramach Konta Inteligo" to pies ??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1