eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - dlaczego powolutku umieraRe: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
  • Data: 2009-06-07 20:54:05
    Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojciech Nawara pisze:
    > krzysztofsf pisze:
    >> Wojciech Nawara pisze:
    >>
    >>>
    >>> No ok - ale o co chodzi? :)
    >>
    >> Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec
    >> saldo i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty.
    >
    > a zapis "opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów
    > aktywnych; przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta,
    > którego średnie miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za
    > poprzedni okres miesięczny było większe od 0 PLN lub któremu został
    > przyznany produkt kredytowy w ramach Konta Inteligo" to pies ??

    Ok, ok :))

    Jak wspomnialem, cytowalem za kims innym, bo sam nie mam tam konta i nie
    planuje.

    Wyjasniles dokladnie i rozwiales watpliwosci.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1