  • Data: 2002-03-05 13:28:12
    Temat: Re: Inteligo do BRE
    Od: "Piotr Martyniuk" <P...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Matovy" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a62b45$red$1@news.onet.pl...
    > Jesli problem byl to darujcie.
    > Mam komorke na firme w Erze.
    > Mam tez konto firmowe w inteligo.
    > Era ma konto w Bre.
    > Bre ma w numerze konata PLNCURR04
    > Inteligo ma to gdzies i nie przyjmuje takiego numeru konta.
    > Oczywiscie moge wystapic do ery o zmiane nr rachunku z BRE na Citi ale to
    > potrwa a faktura do zaplacenia w poniedzialek. Czyzby pozostawala mi
    poczta
    > i przelew za x zł?

    Dzwonisz do inteligo i się pytasz co możesz wyciąć. Oni mają tam instrukcje
    obchodzenia się z dziwnymi (nie NRB) numerami kont w różnych bankach.
    BTW Kiedyś płaciłem z Inteligo za komórkę w Erze (rachunek w BRE z PLNCURR)
    i jakoś działało bez obcinania. Teraz wymagają chyba unormowanego numeru (do
    26 znaków + numer kierunkowy).

    Piotrek