  • Data: 2007-10-13 13:34:28
    Temat: Re: Inteligo -dziury
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Penie!

    W sobotę, 13 października 2007, o godz. 13:13:01, napisałeś na temat:
    "Inteligo -dziury"
    Pen p...@g...pl, news:feq97k$8k1$1@inews.gazeta.pl

    > Opcja warta rozważenia, ale sądzę, że nie byłaby zbyt powszechnie
    > wykorzystywana (chyba, że dla każdej płatności ustalana osobno).

    Oczywiście i jako opcja.

    > Płatności są dla wygody właśnie, więc nawet gdyby ktoś taki przelew
    > wykonał, to należałby się zastanowić nad sensem takiego postępowania.
    > Zresztą byłaby to płatność do znanego odbiorcy, więc szanse na odzyskanie
    > takich środków byłyby spore.

    W sumie może i tak ale nie chciał bym sponsorować elektrowni powiedzmy na
    dwa lata na przód ;-)
    A i też nie mam czasu i nie po to takie udogodnienie (konto internetowe) by
    się upominać o zwrot kasy.

    --
    Hej!

    - Leonardo da Vinci namalował swój portret "Modna Lisa" we Florentynce -