    From: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] e-podpis ubawił mnie setnie
    Date: 17 Nov 2003 23:32:56 +0100
    Sender: m...@p...odkryta.local

    Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> writes:

    > Dostałem dzisiaj wyciąg. I czytam: Podpis cyfrowy tej wiadomości jest
    > nieprawidłowy, ponieważ zawartość wiadomości została zmieniona po
    > podpisaniu wiadomości.
    >
    > Jak widać nie wystarczy zakupić usługi certyfikacyjne, ale warto
    > jeszcze dowiedzieć się jak z nich korzystać.

    A przed ubawieniem się warto sprawdzić własny ogródek. Nie używasz Ty
    aby jakiejś darmowej poczty, gdzie do maili coś Ci dokleja reklamy?
    Albo jakiegoś antywirusa który dokleja info że nic brzydkiego nie
    znalazł? Albo...

    Komunikat który cytujesz dowodzi, że między podpisaniem maila a
    dostarczeniem go do Ciebie coś w nim zostało zmienione. Do tego
    właśnie służy podpis cyfrowy, by takie sytuacje łapać.