  • Data: 2004-06-01 18:23:34
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "Tomasz " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    iczek <p...@i...fot.pl> napisał(a):

    > Kuba - z calym szacunkiem, ale akurat tutaj nie masz racji.
    > Rownie dobrze moglbys napisac, ze skoro producent wprowadza nowy model
    > samochodu, to trzeba uznac wadliwe skrzynie biegow lub inne wady producyjne.
    Ale takie jest życie i takie są nowe samochody ! I nie tylko.

    > Placac za usluge, placisz za towar w pelni sprawny.
    > Mnie calkowicie nie obchodzi kto z kim sie laczy i dlaczego.
    > Chce miec dostep do gotowki przez 24h/dobe i tyle.
    Jak chcesz mieć taką pewność to kup najlepszy samochód (wybierz najlepszy
    bank na kajmanach) i nie martw się tym. To ty wybrałeś ten bank a nie on
    Ciebie. Zawsze możesz go zmienić na Lepszy (tylko jaki to ?)

    > Nic tutaj do rzeczy nie maja narodowe przywary :)

    Oj mają. Poczytaj np. wątki o "typach w sklepach" którzy nie chcą przyjmować
    płatności po 2 zł itp.

    Tomasz
    <NOTO>