eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Data: 2004-09-16 15:08:37
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> writes:

    > m...@p...onet.pl wrote:
    >
    >> jesli ma problemy, to powinien zadzwonic i o nich poinformowac -
    >> zapominasz ze kurier ma kilkanascie takich paczek jak Twoja i troche
    >> by zajelo czasu by wszystkich poinformowac o korkach czy awarii.
    >> Zreszta ciezko w korku dzwonic do klienta, gdy paczka lezy na tyle
    >> vana. No i pomijam fakt ze kurier to czlowiek, a nie kazdy czlowiek
    >> chce posaidac tel komorkowy, wiec moze nie miec skad zadzwonic.
    >
    > Chcesz powiedzieć, że istnieją firmy kurierskie, które nie wyposażają
    > swoich kurierów w telefony.?????

    Nie znam specyfiki firm kurierskich ale fakt, że choćby tu można
    przeczytać rozliczne skargi związane z próbami uniknięcia przez
    kuriera kosztu rozmowy (sytuacje typu kurier wysyła SMS z prośbą o
    kontakt, kurier zostawia kartkę z prośbą o kontakt, kurier nie dzwoni
    gdy nie może być w terminie, kurier próbuje dostarczyć paczkę bez
    wcześniejszego telefonu) świadczą o tym iż kurierów ten koszt jakoś
    obciąża. Telefony raczej mieć muszą ale widać iż albo są to po prostu
    ich telefony prywatne, albo też - jeśli są służbowe - firmy jakoś
    karają kurierów za koszt rozmów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1