eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - procedury › Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Data: 2004-09-16 14:52:44
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    m...@p...onet.pl wrote:

    > jesli ma problemy, to powinien zadzwonic i o nich poinformowac -
    > zapominasz ze kurier ma kilkanascie takich paczek jak Twoja i troche
    > by zajelo czasu by wszystkich poinformowac o korkach czy awarii.
    > Zreszta ciezko w korku dzwonic do klienta, gdy paczka lezy na tyle
    > vana. No i pomijam fakt ze kurier to czlowiek, a nie kazdy czlowiek
    > chce posaidac tel komorkowy, wiec moze nie miec skad zadzwonic.

    Chcesz powiedzieć, że istnieją firmy kurierskie, które nie wyposażają
    swoich kurierów w telefony.?????

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1