eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Date: 16 Sep 2004 21:40:34 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 38
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1095363634 25582 213.180.130.18 (16 Sep 2004 19:40:34
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Sep 2004 19:40:34 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 212.186.95.66, 192.168.243.49
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:316159
    [ ukryj nagłówki ]

    > On Thu, 16 Sep 2004 17:08:37 +0200, Marcin Kasperski
    > <M...@s...com.pl> wrote:
    >
    > >> Chcesz powiedzieć, że istnieją firmy kurierskie, które nie wyposażają
    > >> swoich kurierów w telefony.?????
    > >
    > >Nie znam specyfiki firm kurierskich ale fakt, że choćby tu można
    > >przeczytać rozliczne skargi związane z próbami uniknięcia przez
    > >kuriera kosztu rozmowy (sytuacje typu kurier wysyła SMS z prośbą o
    > >kontakt, kurier zostawia kartkę z prośbą o kontakt, kurier nie dzwoni
    > >gdy nie może być w terminie, kurier próbuje dostarczyć paczkę bez
    > >wcześniejszego telefonu) świadczą o tym iż kurierów ten koszt jakoś
    > >obciąża. Telefony raczej mieć muszą ale widać iż albo są to po prostu
    > >ich telefony prywatne, albo też - jeśli są służbowe - firmy jakoś
    > >karają kurierów za koszt rozmów.
    >
    > rowniez nie znam specyfiki, ale niemal kazde ogloszenie do pracy w
    > charakterze kuriera wymaga zalozenia wlasnej dzialalnosci gospodarczej
    > i swiadczenia uslug transportowych na rzecz firmy. tak wiec de facto
    > nie sa to ich pracownicy.
    >
    > G.

    kurier zostawia kartkę z prośbą o kontakt - tzw awizo - normalna sprawa jak
    kogos nie ma w domu.

    kurier próbuje dostarczyć paczkę bez wcześniejszego telefonu) - jesli nie jest
    to ustalone wczesniej przez nadawce, to kurier nie ma obowiazku dzwonic do
    klienta przed proba doreczenia.

    Problem moze nie lezy w kurierze, a w Firmie w ktorej pracuje. Skoro firma nie
    dba o swoich podwykonawców, to jakze oni maja dbac nie o swoich klientów...

    >


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1