-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
onet.pl
From: m...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Date: 16 Sep 2004 21:40:34 +0200
Organization: Onet.pl SA
Lines: 38
Message-ID: <6...@n...onet.pl>
References: <4...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1095363634 25582 213.180.130.18 (16 Sep 2004 19:40:34
GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 16 Sep 2004 19:40:34 GMT
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 212.186.95.66, 192.168.243.49
X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:316159
[ ukryj nagłówki ]> On Thu, 16 Sep 2004 17:08:37 +0200, Marcin Kasperski
> <M...@s...com.pl> wrote:
>
> >> Chcesz powiedzieć, że istnieją firmy kurierskie, które nie wyposażają
> >> swoich kurierów w telefony.?????
> >
> >Nie znam specyfiki firm kurierskich ale fakt, że choćby tu można
> >przeczytać rozliczne skargi związane z próbami uniknięcia przez
> >kuriera kosztu rozmowy (sytuacje typu kurier wysyła SMS z prośbą o
> >kontakt, kurier zostawia kartkę z prośbą o kontakt, kurier nie dzwoni
> >gdy nie może być w terminie, kurier próbuje dostarczyć paczkę bez
> >wcześniejszego telefonu) świadczą o tym iż kurierów ten koszt jakoś
> >obciąża. Telefony raczej mieć muszą ale widać iż albo są to po prostu
> >ich telefony prywatne, albo też - jeśli są służbowe - firmy jakoś
> >karają kurierów za koszt rozmów.
>
> rowniez nie znam specyfiki, ale niemal kazde ogloszenie do pracy w
> charakterze kuriera wymaga zalozenia wlasnej dzialalnosci gospodarczej
> i swiadczenia uslug transportowych na rzecz firmy. tak wiec de facto
> nie sa to ich pracownicy.
>
> G.
kurier zostawia kartkę z prośbą o kontakt - tzw awizo - normalna sprawa jak
kogos nie ma w domu.
kurier próbuje dostarczyć paczkę bez wcześniejszego telefonu) - jesli nie jest
to ustalone wczesniej przez nadawce, to kurier nie ma obowiazku dzwonic do
klienta przed proba doreczenia.
Problem moze nie lezy w kurierze, a w Firmie w ktorej pracuje. Skoro firma nie
dba o swoich podwykonawców, to jakze oni maja dbac nie o swoich klientów...
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem