eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i brytyjski AmazonRe: Inteligo i brytyjski Amazon
  • Data: 2003-12-11 15:04:09
    Temat: Re: Inteligo i brytyjski Amazon
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Maciej K. Nowak napisał:

    Na wiekszosc pytan Ci odpowiedziano, ja dodam drobiazg

    > Swoją drogą może coś pokręciłem? Jak z podawaniem polskich
    > znaków w ichnich formularzach? Czy w przypadku wysyłki
    > do Polski adres wysyłki i rachunku musi być ten sam?
    > (Amazon nie protestował, gdy podałem różne)

    Kupujac w amerykanskim amazonie podalem nie swoje adresy zarowno
    shipping jak i billing. Placilem swoja karta Inteligo. Poszlo bez bolu.
    Co ciekawe zamowilem ksiazke z Polski w poniedzialek wieczorem, w srode
    rano (amerykanskie, czyli nasze wczesne popoludnie) ksiazka byla na
    miejscu. Wybralem najtansza przesylke. ;-)

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1