  • Data: 2005-06-02 10:50:36
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: "szlovak" <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Witajcie :)
    >
    > Właśnie sobie patrzę w historię rachunku i widzę, że pobrano mi 4,99
    > za prowadzenie konta. Nie bardzo tylko rozumiem dlaczego skoro saldo
    > rachunku jest cały czas wyższe niż 100 złotych
    >
    > Coś się zmieniło o czym nie wiem?

    A ja odmówiłem kurierowi podpisania umowy na konto w inteligo hehe. Do
    tego mam dwa zastrzeżenia:
    -dowód sprawdził poprzez sprawdzenie tylko jego numeru bez patrzenia na
    zdjęcie!!!!!!czyli teoretycznie mogłem mieć lewy dowód i poszło by
    gładko
    -kurier KŁAMAŁ że ta umowa nie zoobowiązuje do niczego, że dopiero jak
    wyrobię kartę, ale przeczytałem umowę spokojnie przy nim , bez
    pośpiechu który starał się narzucić i było jak wół malutkimi literkami
    wyraźnie napisane
    -dodatkowo za te 5 zł miesięcznie inteligo nie oferuje niczego
    szczególnego typu chociaż ubezpieczenie karty

    Więc Inteligo dla mnie to chłam i naciąganie. Może obsługa jest lepsza
    (ale nie wiem) w przypadku kiedy potrzeba dowody transakcji na papierze
    bo mbank zrobił z kolei tak: chciałem dwa papierki identyczne,
    przysłali jeden po drodze mówiąc że nie można anulować drugiego który
    okazał się zbyteczny dla mnie. W sumie przyszedł jeden i zapłaciłem za
    jeden ale nie dlatego że starałem się anulować ten drugi ,tylko z
    powodu niekompetencji.

    Adam