  • Data: 2005-06-02 15:32:38
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 12:50, gdy szlovak napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > A ja odmówiłem kurierowi podpisania umowy na konto w inteligo hehe. Do
    > tego mam dwa zastrzeżenia:
    > -dowód sprawdził poprzez sprawdzenie tylko jego numeru bez patrzenia na
    > zdjęcie!!!!!!czyli teoretycznie mogłem mieć lewy dowód i poszło by
    > gładko
    > -kurier KŁAMAŁ że ta umowa nie zoobowiązuje do niczego, że dopiero jak
    > wyrobię kartę, ale przeczytałem umowę spokojnie przy nim , bez
    > pośpiechu który starał się narzucić i było jak wół malutkimi literkami
    > wyraźnie napisane
> [...]

    Może nie aż tak, ale owszem, Inteligo jest niskiej klasy bankiem. Z kurierem
    też miałem duży problem kilka lat temu. To prości ludzie, kurierzy firmy
    spedycyjnej, a nie bankowcy. mBank o wiele sensowniej wybrał -- kontakt
    przez pocztę. Jest spokojnie czas na przeczytanie i odesłanie papierów.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)