  • Data: 2005-06-02 18:47:40
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ nie o tym pisałem. Nijaki Glen naśmiewa się bezczelnie z ludzi,
    > którzy nie są tak wypaśnie bogaci jak on

    Nie doczytałeś. Naśmiewam się i do tego bardzo bezczelnie nie z tego, że
    ktoś nie ma tej stówy, tylko z tego że wypełnia wniosek w Inteligo, które ma
    określoną toip. A jak przyjeżdża kurier, to krzyczy wniebogłosy, że 5 PLN to
    jednak zdzierstwo. Nie uważasz, że lepiej było toip przeczytać wcześniej i
    nie próbować zakładać konta w banku, którego taryfa jednak mi nie odpowiada?
    Poza tym stówa, to jednak nie majątek - nie przesadzajmy :-)

    >i niekoniecznie muszą mieć
    > średnie saldo powyżej 100zł, aczkolwiek mogą chcieć jednakowoż
    > aktywnie korzystać z konta.

    A proszę Cię bardzo, tyle że nie o tym mowa. Mowa o tym, że przedpiszca
    uznał za skandal fakt pobierania piątaka za konto, bo się nieboraczek
    doczytał po fakcie, że będzie musiał mieć saldo powyżej setki. Tylko czyja
    to wina, że nie przeczytał tego wcześniej? Bo chyba nie Inteligo, a on tak
    to przedstawił.

    przyszłość/ Woody Allen