  • Data: 2005-06-02 18:57:16
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiadałem na zdanie:

    > które zacytowałem i łaskawie po prostu wyjaśniłem po co konto
    > biedniejszej części społeczeństwa.

    I koniecznie musi to być Inteligo, które "biedniejszą część społeczeństwa"
    nagradza 5 zł za konto?

    > Dla kogo nie, dla tego nie.

    Przesadzasz.

    > Nie. To, że po fakcie, to jest mało istotne. Fakt, faktem -- opłata
    > jest i jej lekceważenie w tonie ,,bo stówa to nie kasa'' mi się nie
    > spodobało i dlatego odpowiedziałem, com odpowiedział.

    No i co z tego, że jest? Idź tam gdzie nie ma. A stówa to nie kasa :-P

    > Ja wiem? Ja zrozumiałem, że ogólnie nie podoba mu się ta opłata (mi
    > akurat też nie).

    Skoro mu się nie podoba, to po jaką cholerę w ogóle wypełniał wniosek? I
    dlaczego ma o to pretensje do banku?

    przyszłość/ Woody Allen