  • Data: 2016-12-18 16:35:58
    Temat: Re: Inteligo - iKO - odcisk palca
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 16 grudnia 2016 15:53:13 UTC+1 użytkownik Wojtek napisał:
> [...]
    - czyli dotyczy to kazdego banku. Oczywiscie niektorzy sobie z tym radza, ale to juz
    trzeba kombinowac i caly czas jest to zabezpieczane. JEsli bank chce udosteponiac
    taka funkcje = musi trzymac sie mandatow organizacji platniczej.

    > Wiem, że cały czas to jest zabezpieczane i to taka trochę walka z wiatrakami
    (zwłaszcza, że chęć/potrzeba użycia tego nie jest aż tak palaca i mając pod ręką
    działającą kartę człowiekowi sie nie będzie chciało bawić). Podobnie jak z Google
    Play.

    Moze kiedys Visa/Mc podejda do tego inaczej, ale raczej male sa szanse - jeden
    przypadke jakiegos "problemu" i od razu PRowa kompromitacja calego rozwiazania. A HCE
    dziala wlasciwie tylko na Androidzie (W10 nie ma z zasadzie co liczyc)

    > OnePlus3, Android 6+ więc powinno używać standardowego mechanizmu...

    Ale rootowany rozumiem? Jesli tak - to nie zadziala

    > Ale tutaj wymogi bezpieczeństwa bank sobie sam narzucił, i to kwestionuję.
    Jakoś blik działa na root (a można wykonać transakcje!) a logowanie nie, więc trochę
    powoduje 'dysonans poznawczy'...

    Nie jest tak dobrze. KNF zwraca na to mocno uwage. Banki sa kontrolowane. Zauwaz, ze
    to nie tylko wymysl PKO z tymi Androidami.
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Bankowosc-mobilna-na
    jbardziej-narazona-3482072.html