    From: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje - sorki - przydlugie :-(
    Date: Sat, 9 Feb 2002 12:55:01 +0100
    Sender: A...@p...dhcp.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl_________> napisał w wiadomości
    news:a41rjf$psj$1@news.tpi.pl...
    > wielu entuzjastow inteligo wymyslalo:

    > a nie prosciej zamknac ten rachunek i zalozyc go sobie w
    > NORMALNYM banku ???
    Zdefiniuj termin "normalny".

    Dla mnie Inteligo jest w porzadku. Zmiany TOiP mnie nie dotknely
    wcale, a nawet na tym jestem grosz do przodu (+1.00 zl na pelnym
    serwisie sms -0.99 zl za obsluge karty = +0.01 zl), z bankomatow
    na tyle rzadko korzystam ze 30 groszy wiecej za wyjecie kasy z
    bankomatow Euronetu mi nie robi roznicy.

    Zgadzam sie natomiast ze zmiany zostaly wprowadzone najdelikatniej
    mowiac "nieelegancki" sposob.