eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - lekceważenie klientaRe: Inteligo - lekceważenie klienta
  • Data: 2006-04-04 15:44:21
    Temat: Re: Inteligo - lekceważenie klienta
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In news:e0u30s$bf2$1@atlantis.news.tpi.pl, *lestat* wrote:
    > Cierpliwie czekam na kuriera, czekam, czekam. Tak w ogóle to czekam
    > jeszcze na telefon od niego... Miał być kurier, czy tez zadzwonić w
    > ciagu 10 dni. Dodzwonić sie ni jak nie moge, nikt nie odbiera. A mija
    > juz trzeci tydzień.

    A dzwoniles w tej sprawie na 0801 121 121 ?

    --
    darnok

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1