    From: "mano-a" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - logowanie
    Date: Sat, 1 Mar 2003 13:10:23 +0100
    Sender: s...@o...pl@62.233.241.193

    Mialem podobny problem tylko ze u mnie przy zakladaniu konto nie chcial sie
    wyswietlac formularz.
    Po paru probach doszlem do tego czemu tak jest, jest to logiczne ale mala
    adnotacja do tego na stronie inteligo by nie zaszkodzila. Zeby dzialalo zrob
    tak :

    w exsploerze na gorze w menu wejdz
    Pomoc -> Internet Exsploer Informacje -> Sila Szyfrowania

    Jezeli wynosi 58bitow to znaczy ze masz standartowego exsploera jak ja i
    cala reszta ludzkosci kliknij w link obok i z strony ktora sie otworzy
    sciagnij do swojej wersji Windowsa odpowiedni Upgrade i wtedy sila
    szyfrowania bedzie 128bitow i BEDZIE OK.
    To bardzo dobrze ze inteligo ma mocne zabezpieczenia tylko szkoda ze
    informacji na stronie o tym nie ma :)

    POZDRAWIAM

    --

    .: mano-a :.