eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - odmowa udzielenia informacjiRe: Inteligo - odmowa udzielenia informacji
  • Data: 2004-11-12 11:34:07
    Temat: Re: Inteligo - odmowa udzielenia informacji
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Posiadam konto firmowe w Inteligo. Z nieznajomych mi przyczyn konto
    > tzn. dostep do konta przez serwis WWW i tel. zostal zablokowany.

    Hmm, może ktoś po prostu próbował się zalogować na Twoje konto i
    odpowiednio dużo razy podał złe hasło...

    > Dzwonie juz 3 dzien na 0800 121 121 i po rozmowie z konsultantka
    > otrzymuje informacje ze sytuacja jest wyjasniana i nie powiedza mi
    > kiedy bedzie wyjasniona tylko karza mi skontaktowac sie
    > pozniej.... pytam "kiedy ? dzisiaj jutro pojutrze za miesiac...",
    > nie chca mi dac odpowiedzi.

    Cóż, poczekaj.

    > Jak mam dochodzic swoich praw to konto firmowe przez to stoi moja
    > firma bo nie wiem co sie dzieje w historii rachunku. Czy ja moge cos
    > zrobic ? przeciez to jest skandal!!!

    A próbowałeś po prostu poprosić o odblokowanie konta? Jest na to jakaś
    procedura.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1