eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo padło.Re: Inteligo padło.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: szaweł <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo padło.
    Date: Wed, 25 Oct 2006 14:33:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <ehnljt$mp6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <ehl0eq$t6g$1@atena.e-wro.net><ehl20d$p9e$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ehl28a$qps$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <ehm96v$g7p$1@inews.gazeta.pl>
    <19bb6$453ef787$540ad935$16955@news.chello.pl>
    <ehn9ki$608$1@news.onet.pl> <ehncob$i1c$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ehnepn$n9j$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: l0.euroticket.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1161779645 23334 195.205.14.250 (25 Oct 2006 12:34:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Oct 2006 12:34:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
    In-Reply-To: <ehnepn$n9j$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:399311
    [ ukryj nagłówki ]

    Remigiusz Babicz napisał(a):
    > szaweł wrote:
    >> Tomek napisał(a):
    >>>> Banki maja, a przynajmniej powinny miec, systemy zapasowe. Awaria
    >>>> powinna
    >>>> trwac tyle ile zajmuje przelaczenie na system awaryjny.
    >>>>
    >>>
    >>> Jak ty to sobie wyobrażasz ? Pada cała baza, włącznie z ostatnimi
    >>> transakcjami klientów a ty przywracasz ją z kopii ? :)
    >>>
    >> A o macierzach chłopcze słyszałeś?
    >> Rzeczywistość serwerowa jest bardziej skomplikowana i zabezpieczona
    >> niż Ci się wydaje. Wyobraź sobie co by było gdyby tak serwer TP SA
    >> padł i przez 4 godziny nie można się było nigdzie dodzwonić. Oni tam
    >> własnie mają macierze. Nic nie ma prawa paść.
    >
    > "Szwejk zamyślił się i powiada tak: - A to u nas w Pradze żyła kiedyś
    > stara, niedołężna hrabina Svobodova, i miała ona trzy nocniki. Miała
    > miedziany, miała żeliwny, a trzeci był porcelanowy. I wyobraź sobie,
    > Leonidzie... pewnego dnia obsrała się na schodach."
    >
    > Zapewniam Cię, że każdy najbardziej nawet zabezpieczony system może
    > paść.
    Problem tylko w tym że ta w Inteligo nadzwyczaj często ;)

    > Szczególnie, gdy problem leży w:
    > - oprogramowaniu (np. przy wymianie systemu na nowszą wersję),
    > - komunikacji (ktoś przyblokował ruch),
    > - zepsuciu czegoś przez administratora.
    > itp.
    >
    >
    > I wtedy żadna macierz nie pomoże.
    >
    > reik.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 25.10.06 13:18 witek
  • 25.10.06 13:23 witek
  • 25.10.06 17:59 Tomek
  • 25.10.06 18:29 MK
  • 25.10.06 18:34 MK
  • 25.10.06 18:43 Tomek
  • 25.10.06 19:06 Pen
  • 25.10.06 19:39 MK
  • 25.10.06 19:43 MK
  • 25.10.06 20:02 MK
  • 25.10.06 20:05 Pen
  • 25.10.06 20:07 witek
  • 25.10.06 20:09 witek
  • 25.10.06 20:14 MK
  • 25.10.06 20:15 Pen

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1