eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo padło.Re: Inteligo padło.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo padło.
    Date: Wed, 25 Oct 2006 18:08:51 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <ehoqq3$lhn$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ehl0eq$t6g$1@atena.e-wro.net><ehl20d$p9e$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ehl28a$qps$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <ehm96v$g7p$1@inews.gazeta.pl>
    <19bb6$453ef787$540ad935$16955@news.chello.pl>
    <ehn9ki$608$1@news.onet.pl> <ehncob$i1c$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eho8n6$bq3$1@news.onet.pl>
    <df009$453fac21$540ad935$24927@news.chello.pl>
    <ehogal$ai8$9@inews.gazeta.pl>
    <c88d1$453fc917$540ad935$17482@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: 63.165.43.18
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1161817732 22071 63.165.43.18 (25 Oct 2006 23:08:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Oct 2006 23:08:52 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <c88d1$453fc917$540ad935$17482@news.chello.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:399370
    [ ukryj nagłówki ]

    MK wrote:
    > "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> wrote in message
    > news:ehogal$ai8$9@inews.gazeta.pl...
    >
    >>W ciągu kilku minut, to ty nawet nie zdążysz się dowiedzieć co się
    >>stało, żeby podjąć jakąkolwiek decyzję.
    >>
    >
    >
    > Z wdrozeniem planu awaryjnego nie czeka sie, az ustali sie czy kabel zostal
    > przeciety, czy moze operatorowi wylaczyli prad bo nie zaplacil rachunku
    > (oczywiscie operator powinien miec swoj plan awaryjny). Telefony nie
    > dzialaja -> zostaje uruchomiony plan awaryjny dla call center. Nie ma pradu,
    > wlaczne jest zasilanie awaryjne dla krytycznych systemow i zostale wdrozony
    > plan awaryjny aby przez wyczeraniem sie akumulatorow miec dostep do energii.
    >
    To nie pożar.
    Jak coś pada po stronie operatora to się najpierw do niego dzowni i
    wyjaśnia, dlaczego coś nie działa, jak długo potrwa naprawa i czy wogóle
    cała awantura jest tego warta jeśli przerwa będzie trwała np 15 minut.

    Jeśli coś padło w środku to to też trzeba najpierw znaleźć. i pomyśleć
    co i gdzie przepinamy.

    To wszystko zajmuje czas. Dostępu do serwerów nie ma ot pierwszy z
    brzegu admin. Fizyczny dostep do maszyn nie jest taki prosty.


    >
    >>No to w sumie zobacz na grupie datę pierwszego postu, że nie działa i
    >>datę postu kiedy ktoś napisał,że działa i policz ile czasu upłynęło.
    >
    >
    > 2h40. Do przezycia, ale nie sadze zeby odrazu po minucie pojawil sie post,
    > ze nie dziala.... ;)
    >
    A skąd wiesz że post mówiący, że działa pojawił się od razu jak zaczęło
    działać?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 25.10.06 23:09 witek
  • 25.10.06 23:11 witek
  • 26.10.06 06:00 MK
  • 26.10.06 06:28 witek
  • 26.10.06 17:28 MK

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1