eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo padło.Re: Inteligo padło.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo padło.
    Date: Thu, 26 Oct 2006 01:28:03 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 51
    Message-ID: <ehpkhi$49j$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ehl0eq$t6g$1@atena.e-wro.net><ehl20d$p9e$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ehl28a$qps$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <ehm96v$g7p$1@inews.gazeta.pl>
    <19bb6$453ef787$540ad935$16955@news.chello.pl>
    <ehn9ki$608$1@news.onet.pl> <ehncob$i1c$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eho8n6$bq3$1@news.onet.pl>
    <df009$453fac21$540ad935$24927@news.chello.pl>
    <ehogal$ai8$9@inews.gazeta.pl>
    <c88d1$453fc917$540ad935$17482@news.chello.pl>
    <ehoqq3$lhn$1@inews.gazeta.pl>
    <9f9ff$45404dff$540ad935$25779@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-70-253-162-177.dsl.stlsmo.swbell.net
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1161844083 4403 70.253.162.177 (26 Oct 2006 06:28:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Oct 2006 06:28:03 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-User: witek7205
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:399378
    [ ukryj nagłówki ]


    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:9f9ff$45404dff$540ad935$25779@news.chello.pl...
    > "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> wrote in message
    > news:ehoqq3$lhn$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > A jak dostawca powie, ze bedzie trwalo 15 min, a po 15 min okaze sie, ze
    > potrwa jeszcze 2-3 godziny? Gdybys w taki sposob podchodzil do soprawy to
    > ciagle bys mial jakies "awarie".

    To po 15 minutach będą się zastanawiać co robić dalej.

    >
    >> Jeśli coś padło w środku to to też trzeba najpierw znaleźć. i pomyśleć
    >> co i gdzie przepinamy.
    >
    > po to jest plan awaryjny i jego testy zeby nie bylo trzeba tracic czasu na
    > myslenie o tym co mozna zrobic, tylko o tym wiedziec.

    Bajdurzenie.
    Żeby wiedzieć który plan awaryjny wdrożyć, to trzeba wiedzieć co się
    zapsuło.
    Masz ten sam plan na awarię dysków, pożar, uszkodzenie infrastruktury i brak
    zasilania ??



    >
    >>
    >> To wszystko zajmuje czas. Dostępu do serwerów nie ma ot pierwszy z
    >> brzegu admin. Fizyczny dostep do maszyn nie jest taki prosty.
    >>
    >
    > Zawsze taka osoba powinna byc pod reka, a serwery zlokalizowane co
    > najmniej
    > w 2 miejscach.

    A decyzji nie podejmuje admin tylko znacznie znacznie wyżej.


    >
    >> >
    >> A skąd wiesz że post mówiący, że działa pojawił się od razu jak zaczęło
    >> działać?
    >
    > Nie wiem, ale z doswiadczenia wiem, ze zajmuje to mniej czasu, niz
    > pojawienie sie posta o tym ze nie dziala.
    >
    Ile 10 minut?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.10.06 17:28 MK

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1