  • Data: 2005-07-19 09:53:14
    Temat: Re: Inteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > po 1 to coś motasz, zlecałeś z PKO Inteligo na Inteligo? i z którego
    > realizowałeś do ZUS?

    Na PKO Inteligo wpłacam "wypłatę" i "środki na opłaty" - potem to "środki na
    opłaty" przelewam na Inteligo (firmowe), z którego płacę ZUS. Tak dlatego,
    że na PKO Inteligo mam linię kredytową i staram się ją zmniejszać przez
    przechowywanie tam wszelkich dostępnych pieniędzy jak najdłużej się da.

    > po 3 to jeśli jest data wykonania przelewu (czyli 14) to przelewu nie
    > możesz anulować, bo jest na środkach nierozliczonych i cały czas jest w
    > trakcie realizacji

    Z płacę z Inteligo, nie z PKO Inteligo.

    > po 4 to nie wiem czy dobrze domniemuje ale 15 zleciłeś jeszcze raz przelew
    > z datą wykonania na 15 ? jeśli tak to o której? jeśli po

    Nie, to już było 18-tego. Chodzi o to, że nie wiedziałem, że w Inteligo, jak
    coś nie pójdzie za pierwszym razem, to już w ogóle nie pójdzie. Gdybym
    wiedział, to jeszcze 15-tego przed 12h wywaliłbym ten
    "oczekujący-nie-wiadomo-na-co" przelew i zdefiniował nowy, który by poszedł.

    > po 5 jaka reklamacja?
    > - środki powinieneś zapewnić na dzień poprzedzający transakcje
    > - jeśli nie ma srodków przelew jest odrzucany
    > - przelew mozesz usunąc jak jest na transakcjach oczekujacych a nie
    > srodkach nierozliczonych, kiedy jest data jego realizacji

    [...]
    > PS. nie wierzę żeby trafił Ci się aż tak durny konsultant i tak Cię
    > wkręcił, sam coś namieszałeś ... ;)

    No właśnie był! Gdyby mnie nie wprowadził w błąd, że przelew pójdzie, mimo,
    że został już raz odrzucony, to bym go przedefiniował jeszcze przed ostatnią
    sesją w piątek 15-tego!

    Grzexs