eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - problemy z odswietlaniemRe: Inteligo - problemy z odswietlaniem
  • Data: 2002-05-06 19:05:13
    Temat: Re: Inteligo - problemy z odswietlaniem
    Od: "Cube" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hi,
    mam dokładnie ten sam problem z domu po łączu ISDN do TPSA. Aktualnie z
    pracy (łącze stałe i to silne) nawet zalogowac się nie mogę.
    Przy okazji innych spraw pytałem Panią kosultatntkę dzisiaj o ten problem
    ale nie powiedziała nic konkretnego.
    BTW - podobny problem zdarzał się również w przeszłości.
    Grupowicze - ktoś coś wie?
    ;-),C.
    "mimod" <m...@p...pl> wrote in message news:ab5do5$53o$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Od paru dni obserwuje pewien defekt dzialania Inteligo - po zalogowaniu
    sie
    > na konto i checi przejscia na zakladke "Przelewy" odswietla sie niemal
    pusty
    > ekran (widac gorne menu oraz to z lewej natomiast nie odswietlaja sie
    > informacje o zdefiniowanych przelewach). Problemy pojawiaja sie rowniez
    przy
    > probach obejrzenia historii rachunku i przelewie jednorazowym. Ciekaw
    jestem
    > czy i u Was pojawiaja sie podobne problemy.
    >
    > Pozdrawiam - Michal
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1