eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatoremRe: Inteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatorem
  • Data: 2003-08-06 09:34:19
    Temat: Re: Inteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatorem
    Od: Dawid Lorenz <z...@r...pl.NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wczorajszy dzien kompletnie odmienil moje postrzeganie Inteligo. Probowalem
    > kilkakrotnie, w roznych miastach, wyplacic cash z bankomatu PKO BP. "Z
    > przyczyn technicznych" nie bylo to mozliwe a mimo to mam blokady i brak
    > dostepu do srodkow przez tydzien.
    > Nie moglem tez placic karta - powody te same.
    > Polaczenie sie z operatorem w dzien kosztowalo mnie z komorki ponad 20
    > zlotych, bo sa kolejki.
    > Okazuje sie, ze zaden bank nie ma w standardzie maksymalnego czasu
    > oczekiwania na obsluge przez telefon. Z moich obserwacji wynika, ze Inteligo
    > bije w tym rekordy. Wczoraj trzykrotnie probowalem sie dodzwonic i
    > trzykrotnie bylem rozlaczany z powodu przekroczenia czasu oczekiwania.

    wiesz. może były jakieś ogólne problemy z transakcjami i takich klientów
    jak Ty, wiszących na linii non-stop było zilliony. wtedy każde
    call-center by padło, nie ma siły. ja osobiście na konsultanta inteligo
    zwykle nie czekam dłużej niż 1 minutę. wczoraj żadnych transakcji nie
    prowadziłem, więc nie wiem jaka była sytuacja, aczkolwiek z Twojego
    opisu wynika, że kiepsko było. właśnie z tego powodu (odmowa transakcji
    a jednak z blokadą na koncie) wyniosłem się błyskiem z lukasa, w
    inteligo mam konto od ponad 2 lat i zero problemów. czyżby koniec tego
    dobrego? :((

    --
    [del] * pzdr z trójmiasta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1