  • Data: 2003-04-12 13:24:28
    Temat: Re: Inteligo spam
    Od: "- Robert -" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Milo by jednak bylo, zeby bank sam sie zapytal czy chce spam dostawac. Ja z
    nimi prowadze intensywna wymiane emaili - jezeli moglem sie przez www
    zapisac to chce to rowniez emailem odwolac.
    Niestety bank uwaza, ze maja prawo do wysylania czego chca i jak chca, a ja
    uwazam, ze mam prawo dostawa tylko informacje mnie interesujace.

    A o zmianie TOiP nie powiadomili.

    Do nich nie mozna sie nawet kawy isc napic, wiec oczekuje wyzszego poziomu
    obslugi. Najlepsze jest to, ze deklaruja, ze zgode na przesylanie informacji
    emailem wyrazilem im telefonicznie, wiec poprosilem o podanie daty i
    przeslanie zapisu w postaci pliku wave. I co? Jak kamien w wode... przestali
    odpowiadac.

    Pzdr

    Robert