    From: "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo w PKOBP
    Date: Thu, 23 Jun 2005 16:29:19 +0200

    Użytkownik "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d9cd61$1uu$1@news.onet.pl...
    > Skusiłem się na wiadomą promocję i założyłem konto Inteligo. Wpłaciłem
    > dzisiaj pieniądze w okienku po 18. Pani powiedziała, że za 2 godziny będą
    > pieniądze widoczne w internecie. Oczywiście ich nie ma. Przeguglowałem
    > archiwum i domyślam się, że pojawią się dopiero jutro. Zastanowiła mnie
    > inna rzecz. Czy te baby w okienku mają dostęp do danych klientów Inteligo?
    > Czy one widzą w kompiuterze moje dane,adres, historię rachunku?
    >
    > Pzdr
    > Franz Maurer

    Witam
    Wygląda to trochę inaczej jak sądzisz. Nie załozyłes sobie konta INTELIGO,
    tylko Inteligo PKO BP.
    Czyli będziesz bulił za Superkonto 4 zł i 2 zł za dodatek do Superkonta
    Inteligo PKO BP.
    Będziesz mógł wykonywać transakcje w internecie na Superkoncie i mieć
    podglad. Jak kobietki mają możliwość podglądu Superkonta to i tego dziwnego
    stwora za dodatkową opłatą również. Inteligo PKO BP to nie to samo co
    Inteligo. PKO BP podąża śladami TPSA, niby coś daje a nic nie otrzymujesz
    tylko więcej płacisz. Załóż konto Inteligo a tego dziwnego STWORA Inteligo
    PKO BP zamknij wraz z Superkontem a zyskasz więcej.
    Pozdrówka