    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo wprowadza oplate 4 PLN za prowadzenie
    Date: Tue, 9 Nov 2010 09:27:01 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 17:59:40 -0600, witek napisał(a):

    > a proponujesz założyć gdzie?
    > bo ja kasę wyciągam raz w miesiącu?

    Z całkowicie darmowych to masz teraz openfinance/getinonline no i przy
    jednej wypłacie również DBnet się załapie.

    > tylko, że jak to drugie zaproponuje funkcjonalność jak w inteligo, to po
    > grzyba mam się bawić w dwa konta. Inteligo pojdzie do odstrzału.

    No właśnie tu jest zasadniczy problem, że to drugie zazwyczaj jak ma
    darmowe wszystkie bankomaty to nie zaproponuje funkcjonalności Inteligo
    IMO. Powiedzmy widziałbym Alior (ale opłata za kartę jest dosyć znacząca)
    lub mBank - myślę, że oba raczej powinieneś znać.
    Jeszcze z darmowymi wypłatami i niewielką opłatą za kartę to ewentualnie
    Nordea Spectrum albo coś z Citi, ale tutaj też ciężko będzie z tą
    funkcjonalnością Inteligo he he.

    --
    xbartx