eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - zabierajcie pieniądze póki jeszcze się daRe: Inteligo - zabierajcie pieniądze póki jeszcze się da
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - zabierajcie pieniądze póki jeszcze się da
    Date: Sat, 8 Jun 2002 09:09:40 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 42
    Message-ID: <adsao8$750$1@absinth.dialog.net.pl>
    References: <adpr78$9g3$1@news.tpi.pl> <s...@a...itpp.pl>
    <adq5ge$qn5$1@news.tpi.pl> <s...@a...itpp.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial1370.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1023520329 7328 217.30.135.100 (8 Jun 2002 07:12:09
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Jun 2002 07:12:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4910.0300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:186852
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnag198n.emr.saddie@aravis.itpp.pl...
    > Tako rzecze Xav :
    > >> > Coraz trudniej zalogować się na swoje konto w Inteligo.
    > >> > Wykonanie przelewu trwa wieki.
    > >> > Połączenie notorycznie się zrywa.
    > [...]
    > >> Ludzie, trochę logiki. Ostatnio szwankuje Polpak, istnieje szansa,
    > >> że to przez stan łącz. Obwinianie Inteligo o zerwane transmisje
    > >> i timeouty jest cokolwiek bez sensu.
    > > Dziwne, że ani mBank ani na przykład BPH Sezam nie ma tego typu
    problemów...
    >
    > A czy masz pojęcie o topologii polskiej sieci? Sprawdź, jakie ma
    wejścia
    > do Internetu Inteligo, a jakie mBank czy BPH. Nie twierdzę, że nie możesz
    > mieć racji, postuluję tylko, żeby sprawdzić inne możliwości, zanim
    > się zacznie wyklinać bank od najgorszych.
    >
    >

    Brawo Małgosiu.
    Może wreszcie przestaniecie czepiać się banków, a zaczniecie czepiać
    dostawców Internetu.
    Generalnie wina leży po stronie polskiej sieci, która rwie się praktycznie w
    każdym miejscu.
    Mam dostęp do Internetu przez szybkie łącze stałe oraz przez modem we
    wrocławskim Dialogu.
    Ani przez moment nie miałem kłopotów z zalogowaniem się do Inteligo. Od
    początku istnienia inteligo może raz czy dwa zdarzyło mi się mieć kłopot z
    zalogowaniem i to na samym początku, gdzie Inteligo pracowało na kiepskich
    łączach.
    To, że gdzieś sie nie można zalogować albo jakaś strona nie ładuje jest winą
    naszych ISP. którzy dostarczają takiej, a nie innej jakości usługi.
    kk






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1