  • Data: 2007-10-07 08:44:23
    Temat: Re: [Inteligo] zamknięcie rachunku
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora

    AP pisze:

    > Jeszcze się tylko upewnię (trochę ta noc jest dla mnie niejasna...):
    > jeżeli przykładowo najbliższe naliczenie opłat będę miał w dniu 17.X
    > (środa), to rachunek powinienem wyzerować 18.X? A jak to się ma do
    > aktywnego serwisu SMS oraz karty?

    za TOiP:
    3. opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów
    aktywnych; przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta,
    którego średnie miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za
    poprzedni okres miesięczny było większe od 0 PLN lub któremu został
    przyznany produkt kredytowy w ramach Konta Inteligo, o którym mowa w § 1
    ust. 2 pkt 21 "Ogólnych warunków prowadzenia rachunków i świadczenia
    usług przez Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski SA dla Posiadaczy
    Kont Inteligo".

    Opłaty za kartę i serwis SMS są opłatami miesięcznymi.

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm