  • Data: 2003-03-19 19:45:33
    Temat: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tensor, Tensor.
    > ale jakie to ma znaczenie dla duzych bankow, ktore pozyczaja zazwyczaj
    > INNYM bankom. PRzeciez one maja nadplynnosc. Biora kase banki
    > pozyczajace glownie przedsiebiorstwom.

    Wydaje mi się, że dla banków mających nadpłynność też ma; pożyczają innym
    bankom wg. WIBORu lub u nich lokują wg. WIBIDu; oba wskażniki spadają.
    Oczywiście masz częściowo rację bo mają jeszcze inne możliwości likwidacji
    nadpłynności. Jednak wtedy oprocentowanie jest też zbliżone do tych wskażników.
    Tensor1