  • Data: 2005-05-28 17:38:44
    Temat: Re: Intelligo i bankomat
    Od: mlody_book <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder napisał(a):

    > http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/polcard.png

    Ładny Print Screen, aczkolwiek zaczynając od początku nie widzę tam logo
    VE, a jedynie VISA, więc moim zdaniem bank nie bierze tu
    odpowiedzialności za możliwość wykonania transakcji, chociaż ja
    zapłaciłem w tym sklepie http://www.centrumdruku.com.pl/produkty.php
    choć też nie ma tam logo Electrona. Obwiniasz bank podczas gdy z obrazka
    można wywnioskować, że sytuacja wynika z decyzji ludzi po stronie
    Polcardu. Można i tak :-(

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)