  • Data: 2009-03-02 20:16:13
    Temat: Re: Interesujce....
    Od: "Anatol" <c...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:goh9v8$302$1@inews.gazeta.pl...
    > Polsce niestety nic juz nie pomoze, nawet sam Tusk. Jesli rzad musi brac w
    > tym roku pozyczke z EBI w wysokosci 4 mld euro, to nie mam pytan.
    > Ksiazkowy bankrut.

    EBI daje pożyczki na konkretne projekty inwestycyjne a nie na finansowanie
    deficytów budżetowych. W spotkaniu Tuska chodziło o załatwienie finansowania
    funduszu drogowego dla 90 km odcinka A2 Stryków-Konotopa na który
    unieważniono w piątek przetarg ponieważ konsorcja ze Stalexportem i
    Budimexem nie były w stanie załatwić kredytowania na rozsądnych warunkach. 3
    mld EUR było już wcześniej zaklepane na budowę innych odcinków.

    Anatol