  • Data: 2007-01-02 18:16:47
    Temat: Re: Internetowe banki w Polsce - co dalej?
    Od: "Marcin" <k...@k...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:en40le$rnv$6@node4.news.atman.pl...

    > Darmowe przelewy lub choćby uzależnienie wysokości opłat od osadu
    > klienta/korzystania z wielu usług itp...

    Takie cos masz np. w Lukasie. Przy dochodach od 1000 PLN netto/m-c
    takze np Citi (Citi One Direct)juz ma konkurencyjna oferte w stosunku do mB.
    Takze nie wiem co moznaby znalesc w nowym banku. A wirtualny bank
    wg. mnie dla klienta ma sens gdy jest wyraznie tanszy niz
    marmurkowo-internetowy. A tego niestety nie ma.
    Klopot jest raczej z niezbyt mobilnymi klientami. Gdyby np. polowa ludzi
    z Pekao przeszla do tanszych bankow to ceny w Pekao pewnie by spadly.
    A tak to znam kilk osob, ktore ciagle marudza na wysokie koszty prowadzenia
    rachunku a nic nie robia by to zmienic.

    Pozdrawiam,

    Marcin