-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl
!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: [Invest Bank] bankowcy wezcie sie za siebie ;)
Date: Sat, 30 Aug 2003 11:23:01 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 72
Message-ID: <bipqf0$jcq$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <binuvm$sko$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: tpiuser141.dami-rz.pl
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1062235429 19866 213.76.164.141 (30 Aug 2003 09:23:49
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 30 Aug 2003 09:23:49 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:257533
[ ukryj nagłówki ]
>
> - czas oczekiwania w kolejce do dysonenta 40 min, 4 klientow przedemna, 8
> okienek, czynne 3 (dodam, ze przewaznie w takiej sytuacji robie w tyl
zwrot
> i wychodze), oczekiwanie nieposzlo na marne troszke sie pousmiechalem pod
> nosem widzac to mrowisko ;)
> Kilka moich spostrzezen z 40 minutowejobserwacji ;):
to niestety wina kierownictwa ze nie zatrudni wiecej osob, jak pracowalam w
IB w innym oddziale z czyms takim klientow wysylalam prosto do dyrektora
oddzialu, zeby wiedzial co sie dzieje na dole.....
>
> * kolejny klient prosil o wyciag z rachunku, w miare szybko go dostal, ale
> znowu zaczela sie analiza tego wyciagu, nie wszystko bylo na nim jasne,
> znowu dysponentka w reke ten wyciag i idzie na 2 pietro po okolo 7
minutach
> wraca i taki tekst do gostka: mamy nowy system i sami niebardzo wiemy jak
> czytac taki wyciag, ufffff zrobilo mi sie goraco, ale gostek zachowal
spokoj
> i sobie poszedl pomimo tego, ze cos mu sie ewidentnie w tym wyciagu nie
> zgadzalo ;)
>
niestety bank przy wdrazaniu nowego oprogramowania przewaznie nie przeszkala
kadry, ludzie rano dostaja nowy program do pracy o ktorym tylko cos
czytali......czyzby nie bylo pieniedzy na przeszkolenie pracownikow, aby
mogli odpowiadac na pytania klientow??? Kierownictwa to nie interesuje bo
klienci maja kontakt tylko z dysponentami, a ci "dostaja" za swoje
niekompetencje.....tak jest wiem z doswiadczenia pracy tam.....
> * kolejne zadanie polegalo na ofercie negocjowanego oprocentowania, znowu
> dysponentka nie byla wstanie okreslic jakie sa zasady negocjacji, jesli
> klient mial dwie lokaty ktore razem przekraczaly limit negocjacji
> oprocentowania, znowu wyjscie po porade
>
za moich czasow....:) zgode na podwyzszenie oprocentowania mogla podjac gl
ksiegowa lub dyrektor-zgodnie z regulaminem, wiec ten dysponent musi zaniesc
domumenty wlasnie do nich i poczekac na podjecoe decyzji..........niezbyt
madre procedury.......dysponenet zamiast obslugiwac nastepna osobe biega z
papierami....
.
> * dodam tylko, ze gust pracownikow Invest Banku nie zbyt mi pasuje:
posepna
> mina jak u wiekszosci bankowcow, wygladaja jakby byli straszliwie
> przepracowani i robili wielka laske, ze udziela jakiejkolwiek informacji
;),
> jedni ubrani oki, koszulka krawacik, ale wiekszosc: bluzki w kwiatki,
> sukienki z duzymi napisami generalnie tragedia!!!
>
nie zmotywowani pracownicy w kazdym miejscu pracy beda TAK wygladac.......a
co do stroju to zostawiam bez komentarza, od tego jest kierownik sali
operacyjnej zeby ustalic zasady ubioru dysponentow
zycze ci zebys nigdy nie musial pracowac na obsludze klienta,szczegolnie w
takim banku, ale nie mam zamiaru bronic nikogo tylko przedstawic choc
troszke jak wszystko kiedys wygladalo. Mam tylko nadzieje ze w innych
bankach jest inaczej....:)
Pozdrawiam i mam nadzieje ze kiedys to wszystko o czym pisales bedzie
inaczej wygladac.
Baska
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.03 10:12 Fajas
- 30.08.03 10:15 Robert
- 30.08.03 18:25 Basia lub Damian
- 31.08.03 08:44 Krab
- 31.08.03 09:06 Fajas
- 31.08.03 20:46 calcium300mg
- 31.08.03 20:54 calcium300mg
- 31.08.03 21:06 calcium300mg
- 01.09.03 15:32 Fajas
- 03.09.03 13:17 jaszczur
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?