eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Invest Bank] bankowcy wezcie sie za siebie ;)Re: [Invest Bank] bankowcy wezcie sie za siebie ;)
  • Data: 2003-08-30 09:23:01
    Temat: Re: [Invest Bank] bankowcy wezcie sie za siebie ;)
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    >
    > - czas oczekiwania w kolejce do dysonenta 40 min, 4 klientow przedemna, 8
    > okienek, czynne 3 (dodam, ze przewaznie w takiej sytuacji robie w tyl
    zwrot
    > i wychodze), oczekiwanie nieposzlo na marne troszke sie pousmiechalem pod
    > nosem widzac to mrowisko ;)
    > Kilka moich spostrzezen z 40 minutowejobserwacji ;):

    to niestety wina kierownictwa ze nie zatrudni wiecej osob, jak pracowalam w
    IB w innym oddziale z czyms takim klientow wysylalam prosto do dyrektora
    oddzialu, zeby wiedzial co sie dzieje na dole.....



    >
    > * kolejny klient prosil o wyciag z rachunku, w miare szybko go dostal, ale
    > znowu zaczela sie analiza tego wyciagu, nie wszystko bylo na nim jasne,
    > znowu dysponentka w reke ten wyciag i idzie na 2 pietro po okolo 7
    minutach
    > wraca i taki tekst do gostka: mamy nowy system i sami niebardzo wiemy jak
    > czytac taki wyciag, ufffff zrobilo mi sie goraco, ale gostek zachowal
    spokoj
    > i sobie poszedl pomimo tego, ze cos mu sie ewidentnie w tym wyciagu nie
    > zgadzalo ;)
    >
    niestety bank przy wdrazaniu nowego oprogramowania przewaznie nie przeszkala
    kadry, ludzie rano dostaja nowy program do pracy o ktorym tylko cos
    czytali......czyzby nie bylo pieniedzy na przeszkolenie pracownikow, aby
    mogli odpowiadac na pytania klientow??? Kierownictwa to nie interesuje bo
    klienci maja kontakt tylko z dysponentami, a ci "dostaja" za swoje
    niekompetencje.....tak jest wiem z doswiadczenia pracy tam.....



    > * kolejne zadanie polegalo na ofercie negocjowanego oprocentowania, znowu
    > dysponentka nie byla wstanie okreslic jakie sa zasady negocjacji, jesli
    > klient mial dwie lokaty ktore razem przekraczaly limit negocjacji
    > oprocentowania, znowu wyjscie po porade
    >
    za moich czasow....:) zgode na podwyzszenie oprocentowania mogla podjac gl
    ksiegowa lub dyrektor-zgodnie z regulaminem, wiec ten dysponent musi zaniesc
    domumenty wlasnie do nich i poczekac na podjecoe decyzji..........niezbyt
    madre procedury.......dysponenet zamiast obslugiwac nastepna osobe biega z
    papierami....


    .
    > * dodam tylko, ze gust pracownikow Invest Banku nie zbyt mi pasuje:
    posepna
    > mina jak u wiekszosci bankowcow, wygladaja jakby byli straszliwie
    > przepracowani i robili wielka laske, ze udziela jakiejkolwiek informacji
    ;),
    > jedni ubrani oki, koszulka krawacik, ale wiekszosc: bluzki w kwiatki,
    > sukienki z duzymi napisami generalnie tragedia!!!
    >
    nie zmotywowani pracownicy w kazdym miejscu pracy beda TAK wygladac.......a
    co do stroju to zostawiam bez komentarza, od tego jest kierownik sali
    operacyjnej zeby ustalic zasady ubioru dysponentow

    zycze ci zebys nigdy nie musial pracowac na obsludze klienta,szczegolnie w
    takim banku, ale nie mam zamiaru bronic nikogo tylko przedstawic choc
    troszke jak wszystko kiedys wygladalo. Mam tylko nadzieje ze w innych
    bankach jest inaczej....:)


    Pozdrawiam i mam nadzieje ze kiedys to wszystko o czym pisales bedzie
    inaczej wygladac.
    Baska


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1