    From: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: InvestBank w inecie
    Date: Thu, 13 Jun 2002 18:55:27 +0200

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:52jggukni8gcp99avb7mrckoju1c9uvlnc@4ax.com...

    > Czas na testy :-)
    > Mozliwe rozne wiarianty uslug,sms, wap, inet kazdy w wersji aktywnej i
    > pasywnej.
    > Podobno wszytkie poza inetem aktywnym moszna wlaczyc telefonicznie.
    > Do inetu trzeba zrobic rejestracje na WWW
    [...]

    Rejestracja przez WWW jest najlepsza, bo masz wszystko od reki potem wizyta
    w oddziale z "odciskiem klucza" i dostep aktywny masz wieczorem.
    Jezeli natomiast aktywujesz I-net w placówce to robia to tylko pasywnie i
    potem sam musisz zmienic na dostep aktywny i poraz drugi udac sie do
    placówki z "odciskiem klucza".

    > Po zalogowaniu system sprawia IMO dosc sympatyczne, graficzne
    > wrazenie, zadnych wielkich, pomaranczowych sloneczek :-)

    Wizualnie OK ale reszta to tandeta jak narazie ;)

    > - przelewy: przelw, zlecenia predefiniowane, przelew zus, zlozone
    > dyspozycje.
    > W wprowadzaniu przeleu sa wszystkie potrzebne pola, obsluguje NRB
    > (pole nr rachunku podzielone na trzy czesci), mozna podac date
    > przelewu, jest mozliwosc zapamietywania odbiorcow.

    Ale system nie przyjmuje numerów kont z literami np. z BRE Banku
    Przelewy musisz zlozyc do godz. 6-7 bo inaczej zostana wykonane nastepnego
    dnia roboczego, podczas gdy w placówce masz czas do 11.
    Co do przelewów to SBE troche utrudnia zamiast ulatwiac.

    > Zlecenia predefiniowane to jakis bezsens, trzeba definiowac odbiorcow
    > w oddziale, po co skoro jest lista odbiorcow do zdefiniownia przez
    > inet.

    A jezeli masz zlecenie stale zlozone w oddziale to ponoc nie mozna jego
    podejrzec w I-necie. Zobaczysz tylko operacje w historii konta.

    > Co ciekawe przelew zlecony w piatek rano mial status oczekujacy chyba
    > do soboty i dopiero wtedy pojawil sie w historii, mimo, ze w mBanku
    > juz w odpowiednim termine w piatek byl widoczny.

    Normalka

    > - poczta - poczta wewnetrzna w obydwie strony.

    Tylko szybkosc odpowiedzi moglaby byc nieco szybsza :)

    > oplaty - 1zl/mc za kazdy aktywny kanal
    > przelewy 1zl - w investokncie (starym i start), 50gr w lepszych

    Pomylilo Ci sie przelew przez I-net jest o 50% tanszy niz zlecany w pacówce.
    Czyli w START i "najlepszym" masz po 50gr, a reszta po 1zl.

    > Ogolne system wyglada w miare ok, jest troche wspomnianych brakow ,
    > ale w sumie jak na pocztek calkiem niezle.

    Jak dla mnie to szajs, a jak wprowadza oplaty to bedzie na to szkoda czasu i
    pieniedzy.

    P.S. Dobrze, że ktoś poruszył ten temat, bo jak 2 tygodnie temu zapytałem
    jakie są spostrzeżenia innych to mój post pozostał bez odzewu.