eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInvestBank w inecie › Re: InvestBank w inecie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: InvestBank w inecie
    Date: Fri, 14 Jun 2002 09:04:23 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 70
    Message-ID: <aec4hm$qu3$1@news.tpi.pl>
    References: <5...@4...com> <aeaune$lku$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: c19-162.icpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1024038262 27587 62.21.19.162 (14 Jun 2002 07:04:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Jun 2002 07:04:22 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:187992
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aeaune$lku$1@news.tpi.pl...
    > Ciach
    > =============
    > No tam sem taki sprawil,
    > a oto tresci listów jakie do nicj sle:
    >
    > 1. wyslany 12-06-2002r.
    > Czemu dyspozycja przelewu dokonana 11-06-2002 o godzinie 21:27 nie zostala
    > dokonana do dnia 12-06-2002r. do godziny 23:12.
    > W innych bankach taka operacja wykonana byla by natychmiastowo a pieniazki
    > by byly juz najpóznie do godziny 13:00.
    > Prosze o wyjasnienie w/w sytuacji.
    > Pozdrawiam i tutaj podpis

    Został wykonany.
    Jezeli nie możesz anulowac przelewu to znaczy, że już poszedł a informacja,
    że jest w realizacji jest widoczna baaardzo długo, mimo że kasa dotarła do
    odbiorcy.
    Przelew idzie ELIXIRem.

    > ========
    > 2. wyslany 13-06-2003
    > Dzisiaj jest juz 13-06-2002r godzina 21:30 do chwili obecnej mój przelew
    nie
    > zostal zrealizowany.
    > Widnieje - w realizacji.

    Patrz wyżej, to co piszę to tylko ich błą bo dane w SBE są aktualizowane
    rzadko.
    Spróbuj zrobić przelew WEWNĘTRZNY to będzie jeszcze lepiej ;-)
    Przez kilka godzin jest w realizacji i nie masz kasy na swoim koncie ale
    także nie ma kasy na rachunku odbiorcy. Kasa pojawia się dopiero pod
    wieczór. W placówce taki przelew realizowany jest natychmiast.

    > Nie otrzymalem tez odpowiedzi na mój wczesniejszy list. Takie dzialanie
    > Banku nie najlepiej swiadczy o jego poprawnym funkcjonowaniu.

    Odpowiedź najprędzej otrzymasz pod koniec nastepnego dnia roboczego

    > Przepraszam
    > nie uzywam przecinków ale poprzednio system zasygnalizowal mi to jako
    blad.

    przecinki, średniki, przez co nie możesz wstawić uśmieszków itp. Poczta do
    bani.

    > Pozdrawiam i tutaj podpis

    Podpis nie potrzebny, bo listy zatweirdzasz kluczem, więc oni wiedzą, że to
    ty ;)

    > =========
    > Co o tym sadzicie?

    Szczerze, najgorszy dostęp przez WWW jaki w życiu widziałem i to wszystko za
    jedyne 1zł/mc ;-))
    Sugerowałem aby przedłużyli promocję o kolejny miesiąc, bo w tej formie
    wprowadzenie opłat to gwóźdź do trumny ;))

    P.S. Chłopaki męczyli się 9 miesięcy i nadal klapa ;)
    P.S.2 Nie męczcie za bardzo ludzi z Centrum Obsługi Klienta, bo nie każdy ma
    jakieś pojęcie o SBE, a wiedzę czerpią głównie z "reklamówek" ;-)
    P.S.3. Przypomina się sprawa z dekoderami Polsatu sprzed 2.5 roku, gdzie
    infolinia techniczna wiedziała mniej niż użytkownicy, bo oni poprostu nawet
    nie mieli pilota w ręku, aby móc poznać ów dekoder.

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1