    From: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: InvestBank w inecie
    Date: Sat, 15 Jun 2002 11:22:02 +0200

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aed557$gf1$1@news.tpi.pl...
    > informacja,
    >
    > Porównaj daty i godziny.
    > Kasy jak nie było u odbiorcy tak jej nie ma.

    Wiem o co chodzi.
    Jeżeli masz info, że przelew w REALIZACJI to znaczy, że jest w trakcie sesji
    i nie możesz już go anulować.
    Komunikat taki mam dow ieczora labo dnia następnego mimo, że faktycznie kasa
    dotarła na rachunek odbiorcy w ciągu kilku godzin.
    Jezeli w twoim przypadku przelew rzeczywiście nie został zrealizowany to
    masz pecha, ja wykonałem kilkanaście przelewów i wszystko zadziałało tzn.
    nie trwało to dłużej niż do następnego dnia roboczego.
    Pamiętaj, że musisz zlecić przelew do godz. 6-7 aby poszedł tego samego dnia
    w przeciwnym razei pójdzie następnego roboczego, choć w placówce masz czas
    do godz. 11.

    > Minęły dwa dni i ok. 2 godzin.
    > Odpowiedzi nadal brak.

    Napisałem najprędzek, a nie najpóźniej ;-)

    > Dopiero po osobistej interewncji w oddziale tego banku
    > ok.godz. 11.00 w dniu 14-06-2002r.
    > oddzwoniłą pani ok 17.00 i powiedziała,
    > że przelew zostanie zrealizowany ale
    > dopiero w poniedziałek ( tj. 17-06 )
    > No to fajnie jest.

    Jak byłeś w placówce to trzeba było powiedzieć aby ten przelew wykonali w
    placówce bez naliczania opłaty.

    > Zlecenie 11 ( jedenastego )
    > realizacja 17 ( siedemnastego )
    > co by było gdybu to była opłata za ZUS ?
    > Pozdrawiam i nie życzę nikomu
    > takich wrażeń.

    Już pisałem dla mnie tandeta. Za friko to jeszcze mogę testować ale płacić
    za taki buybel to nie będę