  • Data: 2007-07-14 16:13:07
    Temat: Re: Inwestycja na złe czasy...
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Czy znacie jakieś w miarę bezpieczne metody lokowania pieniędzy
    > (oprócz
    > lokaty i bonów skarbowych)?
    albo bezpieczenstwo (niski, ale pewny zysk) albo potencjalnie wyzsze zyski,
    ale tez mozliwe straty...

    > Dodam, że tata ma konta w dwóch bankach: PKO i BPH. W PKO pani w okienku
    >
    > doradziła mu Fundusz PKO/CS Strategicznej Alokacji. Oprócz tego, że
    > opłata
    > manipulacyjna to 4% (w promocji chyba 2%) to wydaje mi się to rozsądnym i
    > miarę bezpiecznym rozwiązaniem...
    >
    > 2. Co myślicie o funduszu - PKO/CS Strategicznej Alokacji? Czy jest on
    > odporny na korektę lub wahania GPW?
    nie jest, bo to fundusz zrównoważony, 45% aktywów lokuje w akcje -
    zdecydowanie nie nadaje sie do krotkotrwalego inwestowania

    mysle, ze optymalnym rozwiazaniem bylaby wplata pieniedzy do f.parasolowego,
    czesc do akcyjnego, a czesc do stabilnego wzrostu lub bezpiecznego FRP, w
    przypadku korekty mozna dokonac konwersji

    polecam subfundusze AIG, sa dostepne w ofercie mBanku i multi

    pozdr.
    RobertS