  • Data: 2007-07-14 20:59:50
    Temat: Re: Inwestycja na złe czasy...
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie jest, bo to fundusz zrównoważony, 45% aktywów lokuje w akcje -
    > zdecydowanie nie nadaje sie do krotkotrwalego inwestowania

    Skąd te dane, że 45% aktywów lokuje w akcje?

    Na stronie pko jest takie info odnośnie tego funuduszu:
    http://www.pkotfi.pl/index.php?id=f_salok

    ===========
    Alokacja aktywów
    Fundusz może lokować do 100% aktywów w jednostki uczestnictwa każdego z
    poniższych funduszy PKO/CREDIT SUISSE:

    PKO/CREDIT SUISSE Akcji - fio
    PKO/CREDIT SUISSE Akcji Nowa Europa - fio
    PKO/CREDIT SUISSE Akcji Małych i Średnich Spółek - fio
    PKO/CREDIT SUISSE Zrównoważony - fio
    PKO/CREDIT SUISSE Stabilnego Wzrostu - fio
    PKO/CREDIT SUISSE Obligacji - fio
    PKO/CREDIT SUISSE Obligacji Długoterminowych - fio
    PKO/CREDIT SUISSE Skarbowy - fio
    PKO/CREDIT SUISSE Światowy Fundusz Walutowy - sfio:
    Subfundusz PKO/CREDIT SUISSE Papierów Dłużnych USD
    Subfundusz PKO/CREDIT SUISSE Papierów Dłużnych EURO
    Subfundusz PKO/CREDIT SUISSE Małych Spółek Japońskich JPY

    Wydaje mi się, że tej informacji nie można inaczej rozumieć jak tak, że
    analitycy PKO widząc co się dzieje na giełdach zarówno polskich jak i
    zagranicznych lub uwzględniając kursy walut sami dokonują stosownych
    konwersji... czyli pieniądze mogą być ulokowane do 100% w akcjach lub do
    100% w obligacjach lub po połowie w każdym z nich.
    Czy jest tutaj jakiś kruczek, o którym nie wiem?

    P.S. to ma być inwestycja na około 5 - 10 lat.

    Pozdrawiam, Łukasz!