    From: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inwestycja w jeden czy więcej funduszy
    Date: Thu, 05 Apr 2007 07:56:26 +0200

    RobertS napisał(a):

    > a co sie da przewidziec, moze gielde, waluty, surowce?

    Nie da. Tzn da ewentualnie dlugoterminowo.

    > ale DWS Akcji + wyniki ma znacznie lepsze, przypadek?

    Zarzadzajacy ten samm ale glowna przyczyna to .....
    wysoki prog wejscia to powoduje ze domorosli "konwerterzy" z mbanku nie
    wplywaja na wielkosc "Aktywow" no i standardowo 0,7% wiecej pieniedzy
    zawsze bedzie mial, z tej samej strategi bo oplata za zarzadzanie jest
    2,8% a nie 3,5% na co nikt nie zwraca wiekszej uwagi niestety.

    > a ktory fundusz typu MiS mial zle wyniki za zeszly rok?

    Ale DWS MiS mial najlepsze i to zdecydowanie o 20% niz drugi.
    Jaki udzial w tym mial zarzadzajacy ? i jak jego odejscie przelozy sie
    na wyniki a z tego co wiem juz odszedl. Wiec za ostatni rok byl
    najlepszy a za rok ... bedzie ?

    > i wszystko poleci, ale jak sie tego boisz to zakladaj lokaty bankowe...

    Bez przesady, chodzilo mi o fakt ze wyznaczenie najlepszego funduszu na
    "nastepny" rok to wrozenie z fusów mniej wiecej.