  • Data: 2011-03-28 15:03:06
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 10:52:09 +0000 (UTC), sys29 napisał(a):

    > Dzisiaj mamy około 380 ppm. Brak części wykresu tym bardziej dowodzi, że
    > pan Semczyszak próbuje dokonać obrzydliwej manipulacji.

    Pewnie ze przesadzam, ale próbuje się wczuć w rolę gościa który będzie
    polemizował z tym raportem i użyje wszelkich środków, żeby go ośmieszyć.
    Taki gość może być kompletnym ignorantem w tej materii ale uda mu się
    wszystko ośieszyć zwłaszcza jeśli po drugiej stronie będzie mu wtórował
    historyk Morozowski z TVNu.
    Ośmieszenie zresztą jest najlepszą metodą działającą w mediach. Ludziska
    lubią się śmiać.

    > ????????!!!!!!!!!!!!!!!!

    To nie o ciebie chodziło w ferworze walki, zapomniałem dodać ze zwróciłem
    się do skippiego ;)

> [...]
    > więc nie jest mi obojętne, "czy nas skubią, czy nie".
    >
    > W dobrej wierze wrzuciłem na grupę kilka linków, aby osoby
    > zainteresowane tym tematem mogły trochę rozszerzyć wiedzę, a Ty
    > potraktowałeś to jako insynuacje i wręcz "napaść" na Twoją osobę.
    > Uspokój się, źle odczytujesz moje intencje.
    > Odnośnie rzetelnych szacunków ilości CO2 dodawanego przez przemysł
    > do obiegu to kiedyś próbowałem się dowiedzieć ile tego jest naprawdę.
    > Niestety spotkałem się z bardzo rozbieżnymi danymi ( od 0,5 do 6% )
    > .. w każdym razie było tego dużo mniej, niż emitują wulkany.

    Właśnie. To jest clue. Ja też próbowałem się dowiedzieć i dane sa
    rozbieżne. Co wiecej wg tych szacunków to wychodziło mi że to my
    produkujemy więcej syfu.
    Było jednak jedno mądre spostrzeżenie - nie ma czegoś takiego jak średni
    wulkan. Każdy emituje bardzo różne wielkości. Jutro może pieprznąć taki, że
    ta grupa przestanie istnieć a nasze problemy znikną ;)